ייעוץ פנג שואי לפני רכישת דירה/בית למגורים

אחת ההשקעות היקרות אם לא היקרה ביותר בחיינו, היא רכישת דירה/בית.

אנו משקיעים את מיטב חסכונותינו ברכישת בית, בוחרים את הבית על פי תחושה וידע וכן בעזרתם של אנשי מקצוע שמלווים אותנו. אנו עוברים את התהליך בשיא הלחץ וההתרגשות ובטוחים שיהיה בסדר. 

אך מה קורה  כשאחרי תקופה קצרה של מגורים בבית החדש, מסתבר לנו שזה לא זה? זה יכול להתבטא בקשיים, חסימות או חוסר זרימה באחד או יותר מתחומי החיים: בריאות, פרנסה, זוגיות, ילדים ועוד. 

בפועל לא תמיד נדע לקשר את הקושי, או הבעיה למעבר לבית החדש שכה ייחלנו לו והשקענו בו. לרוב נמצא תירוצים שונים ונקשר את הבעיות למקור אחר.

כדי להבין איך זה עובד, חשוב לדעת שלכל בית מערך אנרגטי מיוחד משלו. יש בתים עם מערך אנרגיות טוב יותר ויש בתים עם מערך אנרגיות מאתגר יותר ויש בתים שיש בהם גם וגם.

אם הייתה לכם מראש האפשרות לבחור את הבית הטוב ביותר מבחינה אנרגטית עבורכם, בית שיתמוך בכם מכל הבחינות, בריאות, פרנסה, שפע, זוגיות, בית שיזמן התפתחות והזדמנויות, האם הייתם מפספסים את ההזדמנות הזו?

בהשקעה הכלכלית הגדולה ביותר שאתם עושים אתם מפספסים את הבדיקה החשובה ביותר לפני רכישת הנכס.  ייעוץ ובדיקת "פנג שואי" לנכס לפני רכישה.

בדיקת התאמת הנכס לכם באופן אישי, נעשית בעזרת מיפוי האנרגיות בנכס ומיפוי אסטרולוגי אישי שלכם. באופן הזה ניתן לבדוק האם הבית אותו אתם מעוניינים לרכוש מבורך עבורכם!  

אז לפני שאתם רצים לבנק ולשאר אנשי המקצוע, תבדקו אם הנכס אכן מתאים לכם.

אם אכן הנכס יתמוך בכם ויכניס זרימה, שפע והזדמנויות לחייכם.

תורת הפנג שואי מבוססת על נוסחאות וחישובים ולצורך ייעוץ מקצועי מקיף נדרשים: תשריט המבנה, שנת בניה/איכלוס, תאריך ושעת לידה של מזמין היעוץ ושל בני המשפחה העתידים להתגורר במבנה.

דילוג לתוכן