ייעוץ פנג שואי לפני שיפוץ דירה/בית

שיפוץ דירה/בית זה לרוב עסק יקר ומורכב ולא פעם מלווה בהמון כאבי ראש ולחצים. עבודה מול לא מעט אנשי מקצוע, קבלת החלטות בשטח מהרגע להרגע, בלת"מים ובחירות תוך כדי תנועה והתקדמות השיפוץ.

אנו משקיעים את מיטב כספינו בתכנון ועיצוב הבית מתוך התלהבות ורצון אמיתי לקבל את ה "טוב ביותר", מבלי לדעת שיתכן שאותו תכנון ואותו עיצוב כלל לא ישרתו אותנו ולא יתמכו בנו אנרגטית בתחומים השונים והכה חשובים (בריאות, פרנסה, ילדים ועוד).

למה אני מתכוונת?

כל חלל בבית מחולק למרכזי אנרגיה שונים. ישנם אזורים עם אנרגיה מבורכת יותר, שפע, הצלחה, זוגיות ועוד ולעומתם אזורים בעלי אנרגיה קשה, אנרגיה דחוסה שמביאה להתנסויות מאתגרות בתחומים שונים כמו בריאות, מערכות יחסים, פרנסה ועד. 

כשמשפצים או מעצבים מחדש בית, חשוב מאוד שנדע היכן למקם כל סקטור, ע"מ שהאנרגיה תזרום בחלל באופן כזה שבני הבית יחיו במלוא מימוש הפוטנציאל, שיחוו קלות, זרימה ושפע ולא תהיינה חסימות.

בכל חדר קיימת אנרגיה שונה ורצוי במהלך השיפוץ להתאים בין החדר הספציפי לבין בן המשפחה שמתאים אנרגטית לחדר זה. לכן קורה שלאחר מיפוי פנג שואי מעמיק, יוחלט על החלפת חדרים בין בני הבית שכדי שכל אחת ואחד יוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל ויקבלו את הטוב והמדוייק ביותר עבורם לחיים הרמוניים, זרימה, הצלחה ושפע. 

לעיתים במהלך השיפוץ, הבית משנה אנרגיה (ובשפה מקצועית: משנה עידן) וכל תמונת החיים של בני הבית עשויה להשתנות. 

לכן ייעוץ "פנג שואי" מקצועי שנעשה בשת"פ מלא מול אדריכלים ומעצבי פנים בפרוייקט, מהווה את הבסיס וכלל אינו מותרות.

תורת הפנג שואי מבוססת על נוסחאות וחישובים ולצורך ייעוץ מקצועי מקיף נדרשים: תשריט המבנה, שנת בניה/איכלוס, תאריך ושעת לידה של מזמין היעוץ ושל בני המשפחה העתידים להתגורר במבנה.

דילוג לתוכן