פנג שואי לעסק חדש

כל יזם או בעל עסק חדש נושא בתוכו פרץ של התרגשות ראשונית. ממש כמו בתחילתה של זוגיות חדשה, פרפרים בבטן, קצת בלבול ולפעמים גם לחץ.

מעבר להתרגשות ישנן משימות חשובות שעל בעל העסק החדש לבצע, אחת מהן היא מציאת המיקום המתאים וכמובן מציאת הנכס עצמו. הפרמטרים והנתונים הלוגים היבשים בדרך כלל מכתיבים את מיקום העסק אינם מספיקים ע"מ לבצע בחירה מדויקת. קיימים נתונים שאינם נראים לעין והם אלו שעושים את ההבדל בין עסק חדש בעל סיכויים גבוהים להצליח לבין כזה שסיכוייו להצליח אפסיים.

אחת מנקודות הפתיחה הסופר חשובות בעסק חדש הן איכות האנרגיה בנכס. מאחר והאנרגיה נכנסת לעסק דרך דלת הכניסה, מיקומה של הדלת וכיוונה, יחד עם פרמטרים כמו תאריך הלידה של בעל הנכס, הם אלה שיקבעו אם הנכס הספציפי הזה יהייה מבורך עבור בעליו או חלילה יזמן אתגרים ויקשה מאוד על הצלחת העסק.
באמצעות ניתוח המיפוי האנרגטי של הנכס שבו מתעתד לקום העסק החדש ובמקביל ניתוח המיפוי האסטרולוגי של בעל העסק, ניתן לבחון את ההתאמה של הנכס לעסק ולבעליו.

הקמת עסק חדש כרוכה בהוצאות מרובות, חלקן בלתי צפוית. קיימת בפניכם הזדמנות לצמצם סיכונים והוצאות מיותרות, במקביל להעלאת סיכויי העסק להצליח. לא תקחו אותה בשתי ידיים? 

תורת הפנג שואי מבוססת על נוסחאות וחישובים ולצורך ייעוץ מקצועי מקיף נדרשים: תשריט המבנה, שנת בניה/איכלוס, תאריך ושעת לידה של מזמין היעוץ ושל העובדים.

דילוג לתוכן